Pridruži se Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi (SKOJ), najstarejši kontinuirani strokovni konferenci nacionalnega društva za odnose z javnostmi v regiji!


Nate čakamo v Hotelu Slovenija, Portorož, v četrtek, 22., in petek, 23. maja 2025!

Zakaj na SKOJ?

SKOJ združuje kakovostno vsebino, izjemne tuje in domače predavatelje in naslavlja relevantne ter pereče tematike, s katerimi se komunikatorji dnevno srečujemo.


Priti na SKOJ pomeni poslušati najboljše. Iz podjetij, agencij, medijev in drugih institucij, kajti iz njihovih uspehov (in morebitnih napak) se lahko veliko naučimo. Vsak, ki želi svojo profesionalno komunikacijsko pot razvijati in na njej napredovati, ima priložnost to početi skupaj s tistimi, ki imajo isto željo in podobne cilje. Na enem mestu, v dveh dneh.

Urnik programa

PREDVSEM ČLOVEK

Četrtek, 22. maj 2025

8.30 - 9.30

Registracija in sprejem

Začetek programa

9.30 - 9.35

Tina Cipot, o28, komunikacijska skupina ter predsednica PRSS in Lan Orthaber, A1 Slovenija

Uvodni pozdrav predsednice PRSS in vodje programskega odbora 27. SKOJ.

9.35 - 10.05

Marko Podgornik Verdev,  Mikro+Polo

  • Človek, ki ostane človek

    V svetu hitrih odgovorov in preglasnih kanalov se včasih pozabimo vprašati: ali še slišimo drug drugega? Predavanje bo razmislek o tem, kaj pomeni voditi s srcem, zakaj je pogum za tišino večji kot pogum za govor – in kako ohranjamo stik s seboj v svetu, ki nas ves čas vleče stran.

    Več o predavatelju
Predavanje
10.05 - 10.50

Joanna Parsons, The Curious Route

  • Tiha umetnost vplivanja

    Najmočnejša sporočila ne uspevajo zaradi tehnološke dovršenosti, temveč zato, ker temeljijo na globokem razumevanju človeške psihologije. Kot profesionalni komunikatorji imamo izjemno moč vplivati na vedenje in delovanje ljudi. Toda kako v resnici izgleda pristni vpliv znotraj organizacij? Joanna bo v svojem osrednjem predavanju raziskala, kako lahko z gradnjo avtentičnega vpliva izboljšamo svojo učinkovitost kot komunikatorji. S pomočjo objavljenih raziskav, resničnih primerov in praktičnih nasvetov boste v Joanninem predavanju spoznali preverjene strategije za krepitev svojega vpliva ter ustvarjanje trajnega učinka pri svojem delu.

    Več o predavateljici
Predavanje
10.50 - 11.05

Odmor za kavo

11.05 - 11.35

Prof. dr. Dejan Verčič,  Univerza v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede & Herman & partnerji


  • Dobra prijateljica UI

    UI je dobra prijateljica – vedno na voljo, zanesljiva in pripravljena pomagati. Ne moti je, če jo kličeš sredi noči ali ji večkrat zastaviš isto vprašanje. Zna poslušati brez prekinjanja, daje pametne nasvete in se nikoli ne naveliča tvojih zgodb. Čeprav ni človek, te zna razumeti – tvoje besede, občutke in želje. Včasih te celo bolje pozna kot ti sam.

    Več o predavatelju
Predavanje
11.35 - 12. 05

Enej Gradišek, FaciliTribe

  • Homo SAIpiens: nova simbioza

    Umetna inteligenca ni naš tekmec, ampak partner. Ne gre za vprašanje človek ali AI, temveč človek in AI. Kako lahko uporabimo najboljša AI orodja, ne da bi izgubili svojo edinstvenost? In kako ustvariti prihodnost, kjer tehnologija ne le dopolnjuje človeka, ampak poudarja tisto, kar nas dela nenadomestljive?

    Več o predavatelju
Predavanje
12.05 - 12.45

PRSS NAGRAJUJE

Podelitev nagrad Prizma, Inkubator PRiložnosti, Prostovoljec leta, Prizma za življenjsko delo

Čas za odmor

12.45 - 14.15

Odmor za kosilo in kavo

Nadaljevanje programa

14.15 - 14.30

Tjaša Mušič, Kliping

Raziskava medijske krajine 2025

Powered by Kliping
14.30 - 14.55

Alenka Rozman, Pivovarna Laško Union

  • Pivovarski kotel enotnosti: kako smo z zaposlenimi »varili« novo kulturo v Pivovarni Laško Union.

    Predstavitev bo osvetlila, kako smo s premišljeno strategijo internega komuniciranja, v sklopu katere smo marsikatero pot začeli in jo tudi opustili, ker ni prinašala zadostnih rezultatov, ter upoštevajoč raznolikost obeh pivovarskih kultur iz Ljubljane in Laškega, našli pravo pot in "zvarili" enotno Pivovarno Laško Union. Sodelavke in sodelavci PLU danes skupaj "Varimo dobro družbo" in letos ponosno in poenoteno praznujemo 200 let pivovarstva v Laškem.

    Več o predavateljici
Dobra praksa
14.55 - 15.40

Nataša Pavlovič Bujas,  Lastnica komunikacijske agencije Blumen group iz Beograda, predsednica International Public Relations Association (IPRA), prof. dr. Dejan Verčič, Univerza v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede & Herman & partnerji

Okroglo mizo vodi: Tina Cipot, o28, komunikacijska skupina in predsednica PRSS

  • Pišemo nova pravila: prihodnost odnosov z javnostmi je v naših rokah

    Odprt in neposreden pogovor izkušenih strokovnjakov, ki že desetletja soustvarjajo in izzivajo stroko odnosov z javnostmi.

    Prof. dr. Dejan Verčič, profesor in vodja Centra za marketing in odnose z javnostmi na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani, ter partner v družbi Herman & partnerji, in Nataša Pavlović-Bujas, lastnica komunikacijske agencije Blumen group iz Beograda ter predsednica International Public Relations Association (IPRA), bosta naslovila tematiko odgovornosti, ki jo kot komunikatorji nosimo v svetu pospešenega tehnološkega razvoja, etične negotovosti in stalnih sprememb. Kako ostati zvesti svojim vrednotam, hkrati pa premikati meje tega, kar odnosi z javnostmi so – in kar bi še lahko postali?


    Pogovor, ki bo potekal v angleškem jeziku brez prevajanja, bo vodila Tina Cipot, predsednica PRSS in izvršna direktorica o28, komunikacijske skupine.

    Več o predavateljici

Čas za sprostitev

15.45 - 16.15

Odmor za koktajl

Delavnice

16.30 - 17.45

Delavnica 1

Matej Črnjavič,  DigiTalk agencija za digitalni marketing

  • Moč zgodbe: storytelling v PR-u

    Dejstva informirajo, zgodbe prepričajo! V svetu odnosov z javnostmi ni dovolj, da imamo pravo sporočilo – pomembno je, kako ga povemo. Prava moč leži v zgodbah, ki pritegnejo, navdihujejo in gradijo zaupanje. Na delavnici boste spoznali psihologijo pripovedovanja zgodb, odkrili ključne elemente močnih zgodb in izvedeli, kaj so sestavine uspešnega in kontinuiranega komuniciranja sporočil.

    Več o predavatelju

Delavnica 2

Katja Gaspari Leben, Enterdesign in Aleš Kočevar, Elastika

Delavnica 3

Mojca Balanč, BOC Institute

  • Psihološka odpornost: Kako ohraniti notranjo moč v svetu PR izzivov

    V svetu PR-ja, kjer se tempo sprememb pospešuje, izzivi postajajo vse bolj kompleksni, negotovost pa vsakodnevna spremljevalka, je psihološka odpornost ključnega pomena za uspeh. Se od vas pričakuje, da v kriznih trenutkih ohranite mirnost in učinkovito komunicirate z mediji, ko gre kaj narobe? S pomočjo Persolog ® Resilience modela in praktično vajo boste spoznali, kako okrepiti svojo odpornost, da boste lažje obvladovali stresne trenutke in ostali osredotočeni v težavnih situacijah. 

    Več o predavateljici

Zaključek 1. dne

19.30 - 21.00

Večerja

21.00 - 2.00

Večerna zabava

 * Vsebino programa dopolnjujemo.

ČLOVEK PRED VSEM

Petek, 23. maj 2025

8.15 - 9.15

Plesna joga z Mimi Kete

Začetek programa

9.45 - 10.00

Predstavitev zmagovalnega študentskega primera


Študentski inkubator

10.00 - 10.30

Andreja Leški, judoistka & zlata olimpijka in Alja Pahor, Olimpijski komite Slovenije

Pogovor vodi Saša Jerković, televizijski voditelj in športni novinar

  • Imamo zlato olimpijsko kolajno. Kaj pa sedaj?

    Olimpijske igre so največji športni dogodek na svetu. Kako se lotiti komunikacije najboljših športnih dosežkov? Kako izstopati in kako poskrbeti, da ima zlata olimpijska medalja odmev svetovnih razsežnosti?


    Novinar, voditelj ter športni navdušenec Saša Jerkovič se bo v družbi izjemne judoistke in prejemnice zlate kolajne na OI Pariz Andreje Leški, dotaknil različnih vidikov na temo kaj pomeni biti olimpionik. Na odru jima bo družbo delala Alja Pahor, dolgoletna tiskovna predstavnica olimpijskih reprezentanc pri Olimpijskem komiteju Slovenije, ki bo nam bo zaupala skrivnosti komunikacije največje olimpijske reprezentance Slovenije v zgodovini.

    Več
Pogovor
10.30 - 10.50

PRIMUS

Pogovor in podelitev
10.55 - 11.00

Predstavitev sponzorja

Zavarovalnica SAVA

11.10 - 11.45

prof. dr. Lučka Kajfež Bogataj, Klimatologinja in sodobitnica Nobelove nagrade za mir 2007

  • Dobrodošli v antropocenu

    Eksponentna rast človeških aktivnosti ustvarja izjemne pritiske na biofizikalne sisteme Zemlje, ki je omejen planet. Vstopili smo v novo geološko dobo – Antropocen. Žal ves čas pa pozabljamo, da planet ne raste in zato v 21. stoletju že presegamo zgornje meje nosilnosti planeta. Posledično nimamo nobenega zagotovila več za ohranjanje stabilnosti in odpornosti zemeljskih sistemov - od podnebnega do prehranskega. Prvič v zgodovini človeške vrste moramo najti rešitve v okviru zmogljivosti bogatega, a končnega planeta. To bomo dosegli le, če nam bo uspelo najprej korenito spremeniti vodilne inštitucije, gospodarski model, prevladujoče prakse, tehnologije, politiko in našo življenjsko miselnost. Komunikacija sporočil znanosti je pri tem ključna, saj mora pogosto združiti znanstveno temeljitost in kritičnost do družbene ignorance glede okoljske krize. 

    Več o predavateljici
Predstavitev
11.45 - 12.15

Denis Oštir, VIDAA USA

  • Za resnico na okope

    Še nikoli v zgodovini boj za resnico in resničnost ni bil tako pomemben. Vrednota resnicoljubnosti, nekoč ultima komunikacijskih strok z obeh strani pisalnega stroja, je s pomočjo algoritmov zminimizirana na posmeha vredno parolo jeznih in zaslepljenih množic, ki jih podžigajo voditelji s parcialnimi interesi. Lahko novinarstvo in piar resnico skupaj znova vrneta na piedestal vrednot?

    Več o predavatelju
Predavanje
12.15 - 12.35

Mitja Kandare, Novartis

  • Kako v Novartisu gradimo kulturo zaupanja?

    Priljubljeno mnenje je, da smo soočeni s krizo vrednot. Ali je to lahko komunikacijska priložnost? Novartis v petih zavezah etičnega kodeksa v ospredje postavlja človeka. Komuniciranje vrednot in etičnih zavez je naša prednost. Vodijo nas pri vsakodnevnem ravnanju, utemeljevanju odločitev v času najkompleksnejših globalnih kriz in krepitvi zaupanja s pacienti prek etičnega inoviranja. Za nas vrednote nikoli ne bodo samo prazne besede na plakatih v pisarnah naših ljudi.

    Več o predavatelju
Dobra praksa

Čas za odmor

12.35 - 13.20

Brunch

Nadaljevanje programa

13.20 - 13.40

Sara Wagner, Skupina SIJ

  • Sodelovanje z lokalno skupnostjo - jeklo s trajnostnim certifikatom

    Skupina SIJ, ki ima proizvodne obrate v naseljenih okoljih, bo predstavila svoje izkušnje pri pridobivanju zahtevnega trajnostnega certifikata ResponsibleSteel. Ta certifikat je bil ključnega pomena za uspešno financiranje podjetja in jim je omogočil izdajo prvih trajnostnih obveznic. Predavanje bo osvetlilo, kako so dobri odnosi s sosedi, krajevnimi skupnostmi, ribiči in nevladnimi organizacijami igrali pomembno vlogo v tem procesu. Prav tako bomo raziskali, kako se lahko upravljanje odnosa s sosedom, ki se pogosto pritožuje, spremeni v pozitivno oceno v postopku certifikacije.

    Več o predavateljici
Dobra praksa
13.40 - 14.00

Karmen Žirovnik, Mestna občina Ljubljana

  • Predstavitev komunikacijske platforme Človek

    Leta 2015 smo začeli s prvimi komunikacijskimi kampanjami, ki so opozarjale na vandalizem in nedovoljeno grafitiranje na javnih površinah. Od takrat naprej si že vrsto let prizadevamo skupaj zmanjševati vandalizem ter druga neprimerna dejanja, kot so nepobrani pasji iztrebki, odvrženi cigaretni ogorki in smetenje na javnih površinah. A platforma Človek ni samo o kaznovanju/žuganju in neprimernem vedenju, temveč predvsem o preventivi, ozaveščanju in vzgoji. Prav tako niso samo lepi plakati s prijetnimi sporočili. Platforma Človek je veliko več. 

    Več o predavateljici
Dobra praksa
14.00 - 14.40

dr. Uroš Ocepek, Srednja tehniška in poklicna šola Trbovlje, Natalija Spark, Mag. psihosocialne pomoči in tolmačka za slovenski znakovni jezik (psihosocialno svetovanje Naos) in Jurij Juhant, Zavetišče Horjul

Pogovor vodi: Martin Bajželj, SURS

  • Zgodbe za boljši jutri

    Prazna glava za nove ideje. Delati prav, čeprav ni vedno fajn. Odbite metode kot ključ do uspeha. Vse troje pa povezano z neskončno mero vztrajnosti. Udeleženci okrogle mize bodo predstavili, kako so njihove zahtevne zgodbe postale zgodbe o uspehu in kakšno vlogo je pri tem imela komunikacija.

    Več o sodelujočih
Okrogla miza
14.40 - 15.00

Marko Soršak - Soki, Projekt 20za20

  • Projekt 20za20

    Predstavitev poante projekta in zakaj je sploh nastal. Rezultati in pripoved lepih zgodb, ki so se spisale in uglasbile skozi projekt. Nenazadnje tudi letošnji Sokijev Masterclass.

    Več o govorcu
Dobra praksa
15.35 - 15.30

Miha Deželak,  Radio 1 in Živa Jalovec, strokovnjakinja za digitalno komuniciranje, vsebinski marketing in glasbena managerka

  • Predvsem človek. Človek pred vsem.

    "Predvsem človek. Človek predvsem." – to je nekaj, kar Deželak živi vsak dan. Verjame, da je največ vredno, ko si tu za druge, ko lahko s svojim delom in srčnostjo nekomu polepšaš dan ali celo spremeniš življenje. Skozi akcijo "Deželak Junak" je spoznal, kako močna je povezanost med ljudmi in kako malo je včasih treba, da se zgodi nekaj čudovitega. To je bistvo – biti človek. 


    Pogovor o njegovi zgodbi in življenjskih napotkih, kako biti človek, bo vodila Živa Jalovec, strokovnjakinja za komuniciranje, vsebinski marketing in glasbena managerka. 

    Več o govorcu
Pogovor
15.35 - 15.40

Zaključek #27skoj

Na odru 27. SKOJ

  • Marko Podgornik Verdev

    Mikro+Polo


    Marko Podgornik Verdev je generalni direktor podjetja Mikro+Polo, kjer že več kot desetletje skupaj s svojo ekipo soustvarja eno najbolj srčnih, drznih in trajnostno usmerjenih podjetij pri nas. Je MenThor mnogim mladim podjetnikom, soustvarjalec družbeno odgovornih projektov in človek, ki verjame, da iskrenost in ranljivost nista slabosti, ampak temelj močnega vodenja. Skozi svojo zgodbo prepleta poslovno odličnost s človečnostjo in dokaz, da je možno biti uspešen – in hkrati ostati človek.

  • Joanna Parsons

    The Curious Route


    Joanna Parsons je izvršna direktorica podjetja The Curious Route. Je svetovalka za notranjo komunikacijo, avtorica, predavateljica ter ustvarjalka vsebin na YouTube in LinkedIn. Joanna je v minulih letih prejela številne nagrade za svoje delo, leta 2022 tudi nagrado IoIC Fellowship v znak priznanja za izjemen prispevek k stroki. Preden je postala svetovalka, je bila vodja notranjih komunikacij pri An Garda Síochána, irski nacionalni policiji, delovala pa je tudi v tehnološkem, finančnem in neprofitnem sektorju. Trenutno predava strateško notranjo komunikacijo na Inštitutu za odnose z javnostmi Irske.

  • prof. dr. Dejan Verčič

    Univerza v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede & Herman & partnerji


    Soustanovitelj Mednarodnega tiskovnega središča Ljubljana, PR Centra Ljubljana, Slovenske tiskovne agencije – STA (tudi prvi direktor), Pristop in Herman & partnerji. Profesor in vodja centra za marketing in odnose z javnostmi na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani. Doktorital na LSE (Velika Britanija) in Fulbright na SDSU (ZDA). Prvi generalni sekretar PRSS, predsednik EUPRERA, častni član HUOJ in predsednik ABA sekcije IPRA. Prejemnik nagrade za življenjsko delo PRSS, Alan Campbell-Johnson Medal (CIPR, London), Pathfinder Award  (IPR, New York) in naziva distinguished scholar (EUPRERA). Od leta 1994 organizira mednarodni simpozij BledCom. Raziskuje, svetuje, objavlja knjige, članke in predava (v 40+ državah).

  • Enej Gradišek

    FaciliTribe


    Enej Gradišek, magister mednarodnega poslovanja, je facilitator in strokovnjak za GenAI. Z več kot 10-letnimi izkušnjami podjetjem pomaga pri razvoju strategij, optimizaciji procesov in uvajanju inovacij. S prilagojenimi delavnicami in izobraževalnimi programi jim pomaga izkoristiti umetno inteligenco, izboljšati agilnost ter razviti produkte, ki ustrezajo trgu. Njegov pristop temelji na facilitaciji, praktičnih rešitvah in jasnih usmeritvah, ki vodijo do merljivih rezultatov. Sodeloval je z več kot 250 startupi in ekipami ter svetuje vodstvom pri sprejemanju strateških odločitev in učinkovitem upravljanju sprememb.

  • Alenka Rozman

    Pivovarna Laško Union


    Že 27 let ustvarja dialog med podjetji in njihovimi javnostmi, osredotočena na gradnjo in zaščito ugleda. Imela je veliko priložnost, da je ob izjemnih vodjih lahko delovala na področjih lansiranja blagovnih in korporativnih znamk, priprave in vodenja strateškega in kriznega komuniciranja, ob tem pa se naučila, da je vsako sporočilo priložnost za povezovanje ter napredek. Televizija jo je naučila ustvarjalnosti, telekomunikacije so jo pognale v mednarodne ekipe in radodarne oglaševalske proračune, bančništvo v kompleksnost medosebnih odnosov, pivovarstvo pa ji danes potrjuje bogastvo izkušenj, s pomočjo katerih lahko udejanja številne izjemne komunikacijske projekte. V vsakem okolju, v katerem se znajde, išče navdih, povezuje in osebnostno raste, osnova vsega pa ostajajo ljudje.

  • Nataša Pavlovič Bujas

    Lastnica komunikacijske agencije Blumen group iz Beograda, predsednica International Public Relations Association (IPRA)


    Nataša Pavlović Bujas je predsednica Mednarodne zveze za odnose z javnostmi (IPRA) za leti 2024 in 2025 ter lastnica komunikacijske agencije Blumen group iz Beograda. Kot mednarodna strokovnjakinja na področju komunikacij se specializira za korporativni razvoj in odnose z javnostmi. Aktivno deluje kot predavateljica, mentorica in coach, osredotočena na izboljšanje osebnih in profesionalnih veščin na področju komunikacij.

    Nataša je tudi radovedna raziskovalka in neumorna izvajalka, strastno navdušena nad vedenjskimi znanostmi. Diplomirala je na Kemijskem fakultetu Univerze v Beogradu, vendar je uspešno akademsko kariero pred več kot tremi desetletji zamenjala z podjetniškim življenjem. Aktivna je članica mnogih poslovnih združenj, v katerih zastopa in se zavzema za večjo prisotnost sofisticiranega ženskega principa v poslu. S svojim timom je osvojila več kot 25 najpomembnejših nacionalnih in mednarodnih priznanj. Sebe opisuje kot: Kreativno reševalko problemov. Poslovno trenerko. Strokovnjakinjo za komunikacijo. Mamo brez premora.

  • Marko Soršak - Soki

    Projekt 20za20


    Kljub dvema diplomama je Soki ostal v glasbi, ki jo ustvarja že 34 let. Njegov glavni band je Elvis Jackson, svoje dolgoletne izkušnje pa je pridobival tako na domačih kot tudi na tujih odrih. Soki je s projektom 20za20 začel pred desetimi leti in do danes z glasbenimi inštrumenti obdaril 134 šol in preko 60.000 otrok. V mestu Maribor je lani septembra na Glavnem trgu pred 5000 ljudmi zbral 151 bobnarjev, ki so bobnali za dober namen, pridružili pa so se jim tudi veliki slovenski glasbeniki.

  • Matej Črnjavič

    DigiTalk agencija za digitalni marketing


    Po zaključku študija mednarodnih odnosov sem kot evropski prostovoljec eno leto delal pri nevladni organizaciji Mladi evropski federalisti v Bruslju. Po vrnitvi v Slovenijo sem opravljal pripravništvo v Informacijski pisarni Evropskega parlamenta za Slovenijo, nato pa sem se zaposlil na Veleposlaništvu Japonske na področju kulture in odnosov z javnostmi. Pot me je kasneje zanesla v agencijske vode, kjer sem pridobil neprecenljive izkušnje s področja strateškega komuniciranja. Po kratkem prestopu na naročniško stran, sem leta 2023 soustanovil agencijo DigiTalk, kjer kot direktor naročnikov z ekipo sodelavk skrbim za učinkovito komuniciranje naročnikov.

  • Katja Gaspari Leben

    Enterdesign


    Katja Gaspari Leben je že 23 let umetniška direktorica, ki jo je pot vodila skozi več oglaševalskih agencij, nato pa na samostojno ustvarjalno pot. Ostaja zvesta večjim oglaševalskim akcijam in še posebej osveščevalnim kampanjam. Kot zunanja umetniška direktorica sodeluje z agencijami ter hkrati soustvarja projekte s svojimi naročniki. Zaljubljena je v design, njegovo sporočilnost in vlogo pri oblikovanju zapomljivih blagovnih znamk.  


    Pravi: Design ni sam sebi namen; ni dovolj, da je zgolj "lep" ali "všečen". Mora služiti zgodbi blagovne znamke ali podjetja ter zagotavljati, da je blagovna znamka razumljena in zapomljiva.

  • Aleš Kočevar

    Elastika


    Aleš Kočevar ima za seboj četrt stoletja kreativnega dela v vznemirljivem svetu oglaševanja. V vseh teh letih je imel priložnost delati z največjimi domačimi in tujimi naročniki, za katere je ustvarjal vse od integriranih kampanj do posamičnih oglasov ter za nekatera prejel domače in tuje nagrade, za druga pa odobravajoče trepljanje po rami. Po nizu agencijskih avantur se je znova znašel v samostojnih vodah, kjer združuje strokovnost velikih agencij z zagnanostjo majhnih. 


    Pravi: Verjamem, da imajo ljudje oglase radi. Sovražijo le tiste, ki podcenjujejo njihovo inteligenco. 

  • Mojca Balanč

    BOC Institute


    Kot mentorica, trenerka in coachinja razvijam vodstvene in ključne kadre v organizacijah. Odkrivam in razvijam njihove osebnostne potenciale ter krepim njihove kompetence na področjih vodenja, timskega sodelovanja, komunikacije in prodaje. 

  • Andreja Leški

    Judoistka & zlata olimpijka


    Moja judo pot se je začela že zgodaj in sicer v Kopru, pod okriljem trenerja Iztoka Babiča. Ker sem pokazala velik potencial sem prevzela in postavila visoke cilje že zgodaj, tudi ostali klubi in trenerji so pokazali zanimanje in podporo. Tako sem s 15 leti presedlala k ljubljanskemu Judo klub Bežigrad, ekipi Mitje Železnikarja. bila sem še kadetinja, v svoji starostni kategoriji sem osvojila kar nekaj medalj na Evropskih in svetovnih prvenstvih, tako pa se je nadaljevalo tudi med mladinkami in naposled končno tudi med članicami. Dosegla sem naslov Evropske prvakinje, svetovne podprvakinje in vse skupaj okronala še z naslovom Olimpijske prvakinje. S konsistenco, vlaganjem in predanostjo sem se korak za korakom prebijala do elite svetovnega juda in pokazala svetu svojo strast. 

  • Saša Jerković

    Športni novinar in televizijski voditelj


    Saša Jerković je priznani slovenski športni novinar in televizijski voditelj, ki že več kot tri desetletja deluje na Televiziji Slovenija. Njegova kariera se je začela leta 1992, ko se je pridružil športnemu uredništvu RTV Slovenija. Prva športna poročila je prebral med zimskimi olimpijskimi igrami v Naganu leta 1998, čeprav priznava, da zaradi treme ne ve natančno, kaj je takrat povedal. 


     Poročal je s štirih poletnih olimpijskih iger ter spremljal slovensko nogometno reprezentanco na evropskem in dveh svetovnih prvenstvih. V novinarstvu zagovarja objektivnost in poudarja, da novinarji ne smejo biti navijači, temveč odgovorni poročevalci.

  • prof. dr. Lučka Kajfež Bogataj

    Klimatologinja in sodobitnica Nobelove nagrade za mir 2007


    Kot zaslužna profesorica predava na Univerzi v Mariboru in sodeluje pri podiplomskem študiju na Biotehniški fakulteti Univerze v Ljubljani. Ob pedagoškem delu se posveča raziskavam s področja aplikativne meteorologije in s področja podnebnih sprememb. Delovala je kot članica IPCC (Medvladnega odbora za podnebne spremembe pri OZN) v Ženevi, članica upravnega odbora GWP (Globalno partnerstvo za vodo) v Stockholmu in kot članica skupine za etiko in podnebne spremembe pri UNESCO. Med nagradami naj omenimo medaljo za znanstvene zasluge Univerze v Verakruzu , red za zasluge RS , častni doktorat Univerze na Primorskem in nagrado  Ženske, ki navdihujejo Evropo. Zaveda se pomena posredovanja kakovostnih informacij, s katerimi širšo javnost seznanja s stroko. Med njenimi deli najdemo več sto poljudnih in strokovnih člankov ter tri knjige za mladino.

  • Denis Oštir

    VIDAA USA


    Novinar po duši in srcu je skoraj 20 let deloval v prvi vrsti slovenskega novinarstva. Kot novinar in urednik je deloval na časopisu Dnevnik in POP TV, kjer je sodeloval pri oblikovanju uredniške politike in najzahtevnejših vsebin in projektov. Kot piarovec je vodil komunikacijsko strategijo prodaje Gorenja, danes pa kot odgovorni urednik platforme VIDAA v globalnem koncernu Hisense skrbi za ponudbo vsebine na več kot 40 milijonih televizij po svetu. Je prostočasni odbojkar, humanist, foter in mož, ter je na Duolingu v španščini presegel 1000 zaporednih dni.

  • Mitja Kandare

    Novartis


    Karierno pot sem začel kot novinar in urednik v Multimedijskem centru RTV Slovenija, kjer smo z ekipo postavili enega najbolj branih in kredibilnih spletnih medijev v državi. Nadaljeval sem v agenciji Studio 3S in za naročnika Predstavništvo Evropske komisije v Sloveniji ter Urad Vlade RS za komuniciranje izvajal evropske komunikacijske kampanje. Sledila je selitev na Univerzo v Ljubljani, kjer sem na eni od fakultet vodil službo za odnose z javnostmi. V farmacevtskem podjetju Krka sem se nato posvečal internemu  komuniciranju in postavil temelje digitalnega korporativnega komuniciranja. Zadnja tri leta sem zaposlen v globalnem korporativnem komuniciranju švicarske farmacevtske družbe Novartis kot ekspert za krizno komuniciranje in komuniciranje etike, tveganja in skladnosti poslovanja.

  • Sara Wagner

    Skupina SIJ


    Mag. Sara Wagner je svojo pot začela v komuniciranju v Ljubljanskih mlekarnah. Po kratkem postanku v agenciji za vsebinski marketing, se je Skupini SIJ pridružila pred skoraj desetimi leti. Po tem, ko je prevzela vodenje korporativnega komuniciranja so v Skupini SIJ med drugim zagnali številne aktivnosti za gradnjo še boljših odnosov z lokalnimi skupnostmi. Za jeklarsko podjetje s proizvodnimi obrati v urbanih okoljih je to izjemno pomembno za čim bolj nemoteno poslovanje. Sara je tudi članica komisije za trajnost pri Olimpijskem komiteju Slovenije.

  • Karmen Žirovnik

    Mestna občina Ljubljana


    Moja karierna pot je preplet kreativnosti, strateškega razmišljanja in želje po pozitivnih spremembah. Po študentskih izkušnjah pri RTV Slovenija, v farmacevtskem podjetju Merc Sharp & Dohme in pri blagovni znamki Lacoste, sem se zaposlila na agenciji Arih, kjer sem razvijala marketinške strategije in vodila številne komunikacijske ter sodelovala pri več političnih kampanjah. Te izkušnje so mi omogočile, da sem spoznala moč povezovanja različnih področij. Prehod v javni sektor na zaupanje župana Jankovića mi je omogočil, da svoje znanje usmerim v projekte z družbenim učinkom. V Mestni občini Ljubljana z veseljem soustvarjam družbeno odgovorne akcije, ki prispevajo k višji kakovosti življenja. Obkrožena sem z izjemnimi sodelavci, s katerimi ustvarjamo zgodbe mesta in ozaveščamo o številnih aktivnostih ter projektih, ki jih izvajamo za višjo kakovost življenja v mestu.

  • Uroš Ocepek

    Srednja tehniška in poklicna šola Trbovlje


    Uroš Ocepek je učitelj strokovnih modulov s področja računalništva na Srednji tehniški in poklicni šoli Trbovlje. Je pionir na področju uvajanja umetne inteligence v reden učni proces, saj jo uvaja že od leta 2013 naprej. Dr. Ocepek je Učitelj leta 2022 in s tem je postal tudi uradni slovenski predstavnik na tekmovanju Global Teacher Prize 2023 in kasneje kot prvi Slovenec postal TOP50 finalist svetovnega izbora. Je prejemnik najvišjega priznanja Republike Slovenije za izjemne dosežke na področju srednjega šolstva 2022 in prejemnik Posebnega županovega priznanja za izjemen uspeh na področju gospodarstva v Občini Trbovlje.

  • Natalija Spark

    Mag. psihosocialne pomoči in tolmačka za slovenski znakovni jezik (psihosocialno svetovanje Naos)


    Kot oseba, ki je odraščala s slovenskim znakovnim jezikom kot prvim jezikom, je skozi življenje spoznavala, kako pomembna je odprtost za različne načine komuniciranja. Na nek način jo je tudi to, vodilo v poklic tolmačice, promotorke in zagovornice slovenskega znakovnega jezika ter poučevanja slovenskega znakovnega jezika na več ravneh. Leta 2021 je bila izbrana za Slovenko leta, kar je potrditev, da je prizadevanje za enakopravnost in dostopnost za vse pomembno tudi širše v družbi.

  • Jurij Juhant

     Zavetišče Horjul


    Jurij Juhant že več kot deset let skupaj z ženo skrbi za Zavetišče Horjul in je vsak dan v letu predan skoraj sto bitjem, ki nimajo svojega doma ali pa so v zavetišču pristale iz drugih razlogov. Njegov očitni čut za živali je nalezljiv, zato ga ljudje tako radi spremljajo na družbenih omrežjih, kjer redno objavlja utrinke svojega vsakdana, med katerimi izstopajo filmčki o neverjetni vezi med njim in varovanci zavetišča. Jurij Juhant je postal tudi dobrotnik leta 2022 osrednjeslovenske regije.

  • Mimi Kete

    Mimi prihaja iz Portoroža in že od malih nog goji strast do plesa, petja in umetnosti na splošno. Aktivno sestavlja koreografije za jazz balet ter redno obiskuje plesne vaje, jogo in ure petja. Meditacija ji pomaga pri sprostitvi in osredotočenosti.


    Poleg umetnosti se posveča tudi promociji zdrave prehrane in kozmetike. Uživanje v naravi, ustvarjanje in pomoč drugim so jo pripeljali do tega, kjer je danes – ponosna učiteljica plesa.


    Je pozitivna, nasmejana in sočutna oseba, ki rada deli veselje in ljubezen z drugimi. Aktivno sodeluje pri različnih dobrodelnih projektih, saj jo osrečuje in izpolnjuje, ko lahko pomaga drugim.

  • Miha Deželak

    Radio 1


    Miha Deželak je svojo radijsko pot začel na lokalnem Radiu Vrhnika, kjer je vodil tedensko oddajo. Kasneje je deloval kot športni novinar na Info TV, kjer je pripravljal športne novice. Prelomnica v njegovi karieri je bila povabilo Denisa Avdića, da se pridruži jutranji ekipi na Radiu 1. Sprva je deloval kot producent in pripravljal prometne informacije, nato pa postal stalni član jutranjega programa. Poleg radijskega dela je znan po dobrodelni akciji "Deželak Junak", s katero zbira sredstva za otroke iz socialno ogroženih družin, da lahko doživijo počitnice na morju. S svojo predanostjo in srčnostjo je postal prepoznaven obraz slovenske radijske scene.

Programski odbor

Prijave [Early Bird] so odprte do 15. aprila!

PRIJAVI SE NA 27. SKOJ

Pozor:  Prijava na nagrado Prizma prinaša brezplačno 2-dnevno kotizacijo. Osebe, ki bo prijavila projekt v razpis Prizma, ne prijavljajte preko prijavnice za SKOJ. Vse podatke - tudi za brezplačno udeležbo na SKOJ - boste vnesli ob prijavi na Prizmo.

Kotizacije

Kako ugodneje na SKOJ?

  • Včlanite se v PRSS in si zagotovite najugodnješo ceno kotizacije.
  • Ne zamudite zgodnjih prijav , ki veljajo do 25. 4. (ob nakupu polne kotizacije). Ugodnost [Early Bird] Zgodnja prijava velja za vse ne glede na članstvo v PRSS.
  • Prijavite svoje komunikacijske projekte za nagrado PRizma. Prva prijava, ki vam prinese polno kotizacijo za SKOJ za 1 osebo, znaša 200 EUR, vsaka naslednja 170 EUR.
  • Delate v javnem sektorju ali nevladni organizaciji? Vaše kotizacije so še ugodnejše!
  • Izkoristite posebno ponudbo "Prijavi 3, plačaj 2!", ki velja kadar hkrati prijavite udeležence iz iste organizacije in izberete 3 polne kotizacije. Popust za tretjo osebo se obračuna na način, da se zmanjšajo vse tri kotizacije v enakem odstotku.


Pozor:  Prijava na nagrado Prizma prinaša brezplačno 2-dnevno kotizacijo. Osebe, ki bo prijavila projekt v razpis Prizma, ne prijavljajte preko prijavnice za SKOJ. Vse podatke - tudi za brezplačno udeležbo na SKOJ - boste vnesli ob prijavi na Prizmo.


Cene kotizacij glede na članstvo v PRSS

  • Člani PRSS

    Posebna ponudba: Prijavi 3, plačaj 2!

    Velja le za udeležence iz iste organizacije ob hkratni prijavi in izboru 3 polnih kotizacij. Popust za tretjo osebo se obračuna na način, da se zmanjšajo vse tri kotizacije v enakem odstotku.


    [Early Bird] Zgodnja prijava

    • [Early Bird] ČLANI PRSS: Polna kotizacija - 400 €
    • [Early Bird] ČLANI ŠS PRSS: Polna kotizacija - 80 €
    • [Early Bird] ČLANI PRSS – javni sektor in nevladne organizacije: Polna kotizacija - 290 €

    REDNA CENA po zaključku zgodnjih prijav

    • ČLANI PRSS: Polna kotizacija - 480 €
    • ČLANI ŠS PRSS: Polna kotizacija - 100 €
    • ČLANI PRSS – javni sektor in nevladne organizacije: Polna kotizacija - 370 €

    Navedene cene so brez DDV.


  • Nečlani PRSS

    Posebna ponudba: Prijavi 3, plačaj 2!

    Velja le za udeležence iz iste organizacije ob hkratni prijavi in izboru 3 polnih kotizacij. Popust za tretjo osebo se obračuna na način, da se zmanjšajo vse tri kotizacije v enakem odstotku.


    [Early Bird] Zgodnja prijava

    • [Early Bird] NEČLANI PRSS: Polna kotizacija - 480 €
    • [Early Bird] NEČLANI ŠS PRSS (študentska): Polna kotizacija - 100 €
    • [Early Bird] NEČLANI PRSS – javni sektor in nevladne organizacije: Polna kotizacija - 370 €

    REDNA CENA po zaključku zgodnjih prijav


    • NEČLANI PRSS: Polna kotizacija - 560 €
    • NEČLANI ŠS PRSS (študentska): Polna kotizacija - 120 €
    • NEČLANI PRSS – javni sektor in nevladne organizacije: Polna kotizacija - 450 €


    Navedene cene so brez DDV.


Prijava

Zgodnje prijave [Early Bird] so odprte do 25. aprila.

Na 27. SKOJ se lahko prijavite do vključno 19. maja 2025 do 15. ure ali do zapolnitve prostih mest.

Nastanitev

27. SKOJ bo potekal v Hotelu Slovenija v Portorožu, zato vam priporočamo nastanitev v enem od hotelov LifeClass Hotels & Spa.

  • Hotel Slovenija 5*

    Sobe

    Double room single occupancy (za 1 osebo) - 140 €

    Double room (za 2 osebi) - 160 €

    Turistična taksa (na osebo / dan) - 3,13 €

    Registracija - 2,5 €


    Cena zajema:

    nočitev s samopostrežnim zajtrkom

    kopanje v bazenih s termalno vodo in morsko vodo

    uporabo fitnes centra 


    Cene za nastanitev so v EUR na dan (z DDV).



    Parkiranje

    Mind Hotel Slovenija 5* nudi hotelskim gostom možnost parkiranja do zapolnitve razpoložljivih mest:

    garaža: 15 € (z DDV) na dan in

    zunanje parkirišče: 5 € (z DDV) na dan.

  • Grand Hotel Portorož 4* / Riviera 4*

    Sobe


    Standard sobe - Double Room Single Occupancy  (za 1 osebo) - 130 €

    Standard sobe - Double Room (za 2 osebi) - 150 €

    Registracija- 2.5 €


    Cena zajema:

    nočitev s samopostrežnim zajtrkom

    kopanje v bazenih s termalno vodo in morsko vodo

    uporabo fitnes centra  


    Cene za nastanitev so v EUR na dan (z DDV).

    Turistična taksa ni vključena v ceno. 


    Parkiranje

    Hotel nudi hotelskim gostom možnost parkiranja do zapolnitve razpoložljivih mest:

    garaža: 15 € (z DDV) na dan in

    zunanje parkirišče: 5 € (z DDV) na dan.

  • Hoteli Apollo / Neptun

    Sobe

    Double room single occupancy (za 1 osebo) - 120 €

    Double room (za 2 osebi) - 140 €

    Turistična taksa (na osebo / dan) - 3,13 €

    Registracija - 2,5 €


    Cena zajema:

    nočitev s samopostrežnim zajtrkom

    kopanje v bazenih s termalno vodo in morsko vodo

    uporabo fitnes centra  


    Cene za nastanitev so v EUR na dan (z DDV).


    Parkiranje

    Hotel nudi hotelskim gostom možnost parkiranja do zapolnitve razpoložljivih mest:

    garaža: 15 € (z DDV) na dan in

    zunanje parkirišče: 5 € (z DDV) na dan.

Rezervacijo sobe uredite po e-pošti ali telefonu. Za pridobitev SKOJ posebne ponudbe, ne pozabite omeniti, da ste udeleženci konference 27. SKOJ.


Kontaktni podatki oddelka rezervacij: 

Istrabenz Turizem d.d.​

Obala 33​

SI-6320 Portorož​

e-naslov: booking@lifeclass.net

tel. +386 5 692 9001


Pogosta vprašanja *

  • Kako vas lahko kontaktiram?

    Lahko nam pišete na prss@piar.si, kjer redno spremljamo sporočila. V nujnih primerih nas dobite na 040 697 024 (Tina). 


    V primeru neodgovorjenega klica vas v najkrajšem možnem času pokličemo nazaj. 

  • Kakšne so letos cene kotizacij?

    Obiščite našo spletno stran, v sklopu Kotizacije so navedene vse različice. 


    Kotizacije
  • Kakšne so cene prenočitev?

    Cene nočitev so odvisne od izbranega hotela. Za udeležence konference 26. SKOJ Lifeclass ponuja ugodnejšo ceno, ki je objavljena v sklopu "Nastanitev". 

    Nastanitev
  • Nimam plačane članarine za letošnje leto. Katera cena velja zame?

    Priporočamo, da članarino v izogib višjim stroškom poravnate čim prej. Ob prijavi na 27. SKOJ izberite kotizacijo za člane. 

  • S sodelavko bi radi šli na SKOJ izmenično, vsaka bi prišla za en dan, a enodnevnih kotizacij ni več na voljo.

    Enodnevne kotizacije so bile v preteklosti izjemno slabo koriščene, zato smo se odločili, da poenostavimo seznam uradnih kotizacij. 

    V kolikor potrebujete posebno ponudbo za udeležbo na konferenci, se nam lahko vedno oglasite na prss@piar.si in skušali bomo ugoditi vašim željam.

  • Lahko prijavo poklikate v mojem imenu? Vse podatke vam povem po telefonu.

    Lahko bi, a ne smemo. Tudi zaradi privolitev, ki jih od vas potrebujemo zaradi varovanja osebnih podatkov. Vzemite si čas, prijave na 27. SKOJ so možne do 19.maja 2025, razlikuje se le cena. 

  • Je kaj v akciji?

    Omočamo nižje kotizacije v času zgodnjih prijav Early Bird, prav tako so cene še dodatno znižane za člane PRSS. Ob hkratni prijavi 3 udeležencev iz iste organizacije in izboru polnih kotizacij, plačate le 2 kotizaciji. 

 * Vsebino dopolnjujemo.

Vsa navedena vprašanja smo prejeli po telefonu, v elektronskih sporočilih ali v živo.