Program
Delavnici
Delavnica 1
Strateško razmišljanje in praktična znanja potrebna za uspešno kreiranje in vodenje TikTok kampanj
Vstop in vodenje TikTok kampanj je za mnogo izkušenih specialistov za marketing in odnose z javnostmi velik izziv. Na platformi veljajo druga pravila, kot na bolj uveljavljenih in mainstream kanalih. Cilj delavnice je, da odgrnemo tančico in pogledamo v zaodrje, kjer se skrivajo konkretni koraki za uspešno vodenje TikTok kampanj in kampaj, ki imajo v jedru vertikalne video vsebine.
Obdelali bomo tematike:
Razumevanje platform: Spoznavanje značilnosti posameznih platform (TikTok, Instagram Reels, YouTube Shorts, Snapchat) in prilagajanje vsebine.
Spreminjajoči se trendi: Sledenje najnovejšim trendom in zagotavljanje relevantnosti ter privlačnosti vsebin.
Omejeni čas in viri: Učinkovita raba časa, človeških in finančnih virov za ustvarjanje kakovostnih vertikalnih video vsebin.
Prilagajanje obstoječih vsebin: Prilagoditev že obstoječih vsebin za vertikalen format in obvladovanje potrebnega strokovnega znanja.
Merjenje uspeha: Naučiti se meriti uspeh vertikalnih video kampanj ob upoštevanju različnih metrik in KPI-jev.
Vertikalen video, TikTok in prodajni lijak: Razumevanje povezave med vertikalnimi videi, TikTok platformo in prodajnim lijakom.
Kaj prinaša TikTok oglaševanje: Prednosti in možnosti, ki jih nudi oglaševanje na TikToku.
Kako TikTok oplemeniti media mix blagovne znamke:
Kako lahko TikTok postane nov in ključen steber celostne komunikacije blagovne znamke.
Delavnica 2