Kriza? Ma, kakšna kriza!
O kriznem komuniciranju vsak PR strokovnjak ve vse. Nič posebnega, samo hiter moraš biti, povedati resnico ter pri tem izgledati prepričljivo in dobro. Pravila kriznega komuniciranja so pravzaprav zelo logična in zapisana v skoraj vsaki knjigi o odnosih z javnostmi. Ali pa so stvari vendarle malo bolj zahtevne?
Čisto zares, kaj ko stvari niso tako preproste? Ko ne poznamo vseh informacij, ko ni jasno, ali se je kriza sploh zgodila, ali ko nimamo pojma, kaj se je zares zgodilo. Ko okoliščine pripeljejo do situacije, ko je kriza redno in ne izredno stanje?
COVID-19, vojna v Ukrajini, potresi na Hrvaškem, skupaj z digitalnimi tehnologijami, družbenimi omrežji in aplikacijami za komunikacijo so nepovratno spremenili način, kako doživljamo krize in krizno komuniciranje. Toda, ali je to dovolj, da rečemo, da so se pravila spremenila?
Predavanje bo prineslo vse o:
- (novih) trendih v kriznem komuniciranju,
- primerih, ki smo jih spremljali v medijih,
- najpogostejših napakah, ki jih delamo med krizo,
- in nasvetih, kako se jim izogniti.
Povežita se